12 oktober 2014

De agenda voor 2015 komt eraan!

Ik kreeg hier al een paar mailtjes van mensen die geïnteresseerd waren in mijn diy-agenda's en of ik er ook eentje ging maken voor 2015. Ja hoor! Ik ben er volop mee bezig. De pagina's zijn allemaal klaar, het is enkel nog een kwestie van wat lay-outen, de pdf's maken en een kleine handleiding schrijven voor het afprinten.

De agenda zal lijken op die van 2014 met dezelfde indeling per week. Ik heb enkel nieuwe tabbladen gemaakt die in het zwart-wit en een kleurtje beschikbaar zullen zijn. Het formaat is voorlopig enkel een A5, maar ik ga proberen zo snel mogelijk ook een kleiner formaat beschikbaar te stellen voor kleinere ordners ( waarschijnlijk zo'n 10,5 op 17 cm).

Omdat er zoveel werk in kruipt, en omdat ik nu toch een etsy-shop heb, ga ik de agenda daar voor een klein bedragje verkopen. Nog een paar daagjes geduld dus, en dan kan je weer aan de slag met een zelfgemaakte agenda, deze keer goed op tijd voor het nieuwe jaar!

ps: Heb je een favoriet kleurtje waar je de tabbladen graag in zou zien, of heb je een ander formaat waarin je de agenda graag ziet? Laat het hier zeker weten en ik kijk wat ik kan doen!

1 opmerking:

Silke zei

A5 is de perfecte maat voor een agenda vind ik! En toevallig ben ik heel grote fan van zwart-wit, muntgroen kan ik ook wel smaken. Voor mij zit alles er dus al in :)