8 oktober 2013

The big draw-ing challenge - week 1

De eerste week van de Draw-ing challenge zit er al op, tijd om de eerste resultaten eens te tonen. Het schetsen viel alleszins goed mee, eigenlijk een goed idee om mijn tijd op de trein te doden en tegelijkertijd wat muziek te luisteren. In het weekend zit ik natuurlijk niet op de trein en moest er gisterenavond nog wat schade ingehaald worden.




Ik probeerde een paar techniekjes uit, potlood, zwart pennetje, negro-potloden en een gewone blauwe balpen. 
De kwaliteit van mijn foto's is wel niet zo geweldig, het wordt veel te snel donker buiten :(.

7 opmerkingen:

Khadetjes zei

Mooi!

Kelly - Ma vie en vert zei

Oh, dit lijkt voor jou wel een gemakkelijke uitdaging, wat een fantastische tekeningen!

Unknown zei

Wow, daar ben ik nu eens jaloers op zeg. Wat een talent!

Twee emmerkes water zei

ja wauw, idd, echt mooie schetsen

Sheena zei

Wauw, je tekent echt supermooi!

Kathleen zei

Super! Ik ben fan van die zeeschildpad. :D

Bente zei

Wow, ze zijn echt mooi!