27 november 2015

De nieuwe kerstkaartjes en wat winterse inspiratie

Tijd voor wat reclame en wat winterse inspiratie! Op Huisje van papier kon je het al mee volgen, maar voor al wie daar nog niet meeleest en toch een beetje inspiratie zoekt voor wat gezelligheid in huis of enkele originele kerstkaartjes wil, laat ik jullie hier ook nog even meekijken.

Vorig jaar maakte ik 2 verschillende setjes kerstkaarten op gedrukte postkaarten. Dit jaar gooide ik het over een andere boeg en maakte ik alles met de hand. Witte, gouden en rode kaartjes waarop ik met de hand verschillende teksten schreef met gouden, zilveren en koperen stiften, à la handlettering-style. Oefenen he :).

Wil je de kaartjes graag wat meer in detail bekijken en lezen hoe je er kan bestellen? Dat vind je allemaal hier! Allen daarheen!

En dan hebben we ook al wat winter in huis gehaald, want ja, ik ben een beetje ongeduldig om mijn kerstboom te zetten, maar die moet toch nog wachten tot de Sint langs is geweest. Dus maakten we het al maar gezellig met een mooie kaarsenschotel op de salontafel. Enkele kaarsjes, een rendiertje en al enkele kerstballen. Hier kan je er nog meer over lezen!

En hoe zit het bij jullie? Ook zoveel zin in de kerstperiode als ik en al aan het versieren of met de kerstkaartjes bezig? 
Kom hier of op Huisje van papier zeker nog eens terug kijken, want er gaan nog heel wat DIY's en versiertips volgen voor Kerstmis.

Geen opmerkingen: