30 december 2012

DIY - agenda voor 2013

Hier is ie dan eindelijk, nog net op tijd voor het nieuwe jaar begint, de DIY agenda voor 2013 (naar het voorbeeld van Vermiljoen en Polkadotjes en die van 2012)! 
De pdf-file kan je hier downloaden. Print alles rectoverso af. Kan je dit niet, print dan eerst alle oneven pagina's en daarna de even. Op gekleurd papier kan je het schutblad afprinten en enkele quotes/prints die je leuk vindt. Eens alles uit de printer is, ben je klaar om aan je nieuwe agenda te beginnen!








Ik heb hier natuurlijk heel wat tijd in gestoken, dus ik zou het fijn vinden mochten jullie de afbeeldingen die in de agenda staan niet kopiëren zonder toestemming. Enkel voor eigen gebruik dus! Als je de agenda voor jezelf maakt, zou ik het ook leuk vinden als je een linkje op je eigen blog of hier zet, zoveel meer mensen kunnen er dan van genieten!

Heb je geen zin of tijd om zelf een agenda in elkaar te steken, maar wil je toch een zo'n originele agenda uit je tas te voorschijn kunnen toveren, dan wil ik er natuurlijk altijd eentje voor jullie maken! Bestellen kan via ollieenwallie@gmail.com, de agenda kost 12 € + eventuele verzendingskosten.

En nu allemaal goed oudejaar vieren! Happy 2013!

8 opmerkingen:

Jozefien zei

Fieuw, dat ziet er superprofessioneel uit! Jij kan in elk geval 2013 in stijl inzetten, knap!

Unknown zei

Wat een top idee! Heel mooi uitgevoerd :)

lielebeesje zei

Supermooi! Wie weet begin ik er nog aan...

Inge zei

ferm! gelukkig nieuwjaar alvast :)

hilde@home zei

supertof gedaan!!! Een vraagje, waar haal jij die ringen? Fijne feestdagen!

An zei

@hilde: de ringetjes vind je bij de Banier, in allerlei maten

Nele zei

Waaw! Dat is echt super mooi! Maar is er ook een pdf met de extra tabbladen? Ik vind er maar 2 op het laatste.

An zei

@nele: nee, die zitten er niet bij, dit zijn quotes/afbeeldingen die ik op internet/pinterest heb gevonden, andermans werk dus :)
eventueel kan je mij mailen, en kan ik deze nog doorsturen naar jou

veel plezier ermee alleszins!