29 september 2011

Op stoffenjacht

Het Stoffenspektakel. Daar had ik al heel wat van gehoord (lees gelezen). En omdat ik al enkele stoffenwinkels afgelopen had op zoek naar dat ene leuke printje, maar het niet vond, werd het toch wel eens tijd om een bezoekje te brengen aan dat beruchte stoffenspektakel.
Maar dat komt pas eind november langs in Leuven, zo lang kon ik niet meer wachten. Er was dringend nood aan nieuwe stofjes om aan mijn Boleo (Eloleo-Van Katoen) te kunnen beginnen. Ik had al daar al een mooi blauw stofje voor uitgezocht, maar een bijpassend printje was er nog niet.
Gelukkig werd mijn geduld niet te lang op de proef gesteld, want op 18 september was er ook een Stoffenspektakel in Eindhoven.

Die zondag dus vroeg op en met de mama op de trein richting Eindhoven en dan richting het Beursgebouw. Ik had wel verwacht dat het druk zou zijn, maar wat een overrompeling daar. Twee, drie rijen voor de kraampjes, hopen trolleys en zeer weinig mannen te bespeuren. Eerst een verkennende ronde gedaan en daarna hebben we ons volledig laten gaan.
Een bijpassend stofje voor de Boleo was snel gevonden. De mama koos ook twee stofjes voor haar Boleo, nog twee stofjes voor een tas voor een vriendin en dan nog een paar leuke printjes en goedkope stofjes. We kunnen er weer even tegen, toch tot het volgende Stoffenspektakel.
De echte designerprints ben ik er wel niet tegengekomen, dus die worden ooit nog wel eens via het internet besteld.

Ziehier de buit:

Binnenkort het eerste resultaat.

2 opmerkingen:

De Zuster Van zei

Ik heb dat een keer gedaan, zo naar het stoffenspektakel geweest en nooit meer! Veel te druk en veel te veel onbeleefde madammen.
Maar je hebt wel heel schoon stofkes :) De veelkleurige bolletjes zijn favoriet!

Fee! zei

Leukleuk, laat die naaimachine maar zoemen. Ik wil de boleo zien! Enneuh: je werd getagd. Kom eens kijken op mijn blog.