14 januari 2013

Kleine naaisels

Het was hier eventjes stil, maar dat wil niet zeggen dat er niets meer gemaakt werd. Soms is het gewoon wachten tot het maaksel afgeleverd is om er iets over te kunnen bloggen. Twee kleine pakjes werden vorige week nog opengemaakt, dus nu mogen jullie ze ook zien! 

Er werden twee vilten 'Ollie & Wallie' sleutelhangers gemaakt op bestelling...

 
...en voor mijn nichtje, de grote hondenliefhebster, maakte ik het hondenpoepzakje uit 'Zo Geknipt'. Ik had wel geen toile cirée liggen, dus maakte ik het vormpje eerst uit stof en naaide het erna vast op de rubber. De nestelogen inzetten ging ook nog niet super vlot. 100% geslaagd is het nog niet dus, maar ik heb beloofd om een nieuwe te maken als het een handig dingske blijkt te zijn.

1 opmerking:

Guy en Dina zei

van hier ziet dat er allemaal even schoon uit ;-)