21 november 2014

De kerstkaartjes zijn er!

Dat ging snel, woensdag had ik het pakje met mijn bestelde kerstkaartjes al in mijn handen. Maar omdat ik na het werk in de donkere thuiskom, moest ik wachten tot vandaag om er fatsoenlijke foto's van te kunnen nemen in het weinige daglicht dat er nog is deze tijd van het jaar.




Maar ze zijn er dus en ik ben heel tevreden van de kwaliteit. Nu nog verkocht krijgen, want zoveel kaartjes krijg ik zelfs niet verstuurd.

Ze zijn vanaf nu dus verkrijgbaar in mijn Etsy-shop, hier en hier, telkens in een setje van 3 kaartjes. Je vindt er ook nog enkele andere kerstkaartjes (1, 2, 3) en labeltjes voor aan je pakjes. 

Nog 33 dagen tot kerst, ik kijk er al naar uit!

3 opmerkingen:

Danine zei

ooooooh, dat eerste setje is echt prachtig!!
jammer dat ik er geen kan kopen, hebben de gewoonte om het ene jaar een foto van de kids en het andere jaar een knutselwerkje te gebruiken :-)
Moet ik dringend nog inspiratie voor opdoen

An zei

Dankje! Je kan ze altijd kopen en in een kadertje tegen de muur hangen he :p, ga ik,zelf mss ook nog doen

meisje zei

Ze zijn allebei mooi, heel verschillend maar leuk! Mrmm, ik ga toch eens piepen op je Etsy pagina ...