7 december 2014

Kerst in huis

Sinterklaas is geweest, dus dat wil zeggen dat ik eindelijk de kerstversiering mag bovenhalen. Wiii, ik hou wel van Kerstmis en zit al enkele weken voluit mee te zingen met Snowed In
Omdat er beneden nog voluit verbouwd wordt (de vooruitgang kan je hier volgen) is er dit jaar geen plaats om een grote boom te zetten. Tijd dus om mijn alternatieve kerstboom van op kot nog eens boven te halen. 

Hij past heel mooi tegen mijn krijtbordmuur. Veel kerstlichtjes erin, witte kerstballen en de sterretjes en huisjes van witte klei die ik vorig jaar maakte. En bovenop een getekende ster. Misschien maak ik er binnenkort nog wel eens een krijttekening langs.


In een ander hoekje werd er toch een klein kerstboompje gezet. Een echt boompje dat alle richtingen uitgaat met zijn takken. Er rond een zwarte kerstster (volgens de uitleg van Petit Pirates) en de poster van Zilverblauw. En onder mijn stolp plaatste ik het winterdorpje uit de paperbook van Flow van vorig jaar.
In de gang is er plaats voor mijn papieren kerstbomen, kerstslinger en de honeycombs.
En nu mag de sneeuw komen van mij :).

2 opmerkingen:

Guy en Dina zei

ooo zo kerstig mooi! Cosy ;-)

Mammabelle zei

Die muurboom is echt wel mooi! Geniet van de gezelligheid!