19 maart 2015

De tas van Annelies - de test van 'Linda'

Eind vorig jaar was Annelies van 'De Zuster van' op zoek naar testers. Voor haar eigen tassenboek! Dat werd tijd met al die mooie tassen die ze maakt! Ik gaf me op en ik werd uitgekozen, joepie! 

We kregen de eerste handleidingen en foto's toegestuurd en mochten elk twee tassen (of meer) kiezen om te maken. Ik koos voor 'Linda' en 'Annie'. 
De bedoeling was om tijdens het naaien de handleiding goed na te lezen, kijken of het duidelijk genoeg was en er geen fouten meer in stonden. Hetzelfde voor de patroondelen.
Natuurlijk ging dat goed en werden er enkel een paar kleine opmerkingen doorgegeven.

Vandaag toon ik jullie Linda, een leuk avondtasje met strikje. Je kan je hand achter het strikje steken en het tasje zo vasthouden. En het is net groot genoeg om alle noodzakelijke dingen mee te nemen naar een feestje, ideaal!


Ik maakte het tasje uit een jeansstofje en de binnenkant uit een katoenen bloemenstofje.

Wil je de andere geweldige tassen ook zien dan moet je zeker het boek kopen! Het is vanaf nu overal verkrijgbaar. Morgen laat ik er nog eentje zien.

4 opmerkingen:

Karla zei

Ja hoor, die wi ik ook nog maken

Lies: zei

Ja die linda is uebercute!

Stannel zei

Ik heb er naar uitgekeken! Dit is ook al zo'n leukerd !

De Zuster Van zei

Mooie versie, die voering maakt het helemaal af!