21 juli 2016

Creatief in juli

Deze maand doe ik mee met de 30 day challenge van Plutomeisje. 30 (eigenlijk 31) dagen creatief bezig zijn in juli, met elke dag een andere opdracht. We zijn al over de helft met nog een weekje te gaan. Dus dan moeten we maar eens tonen wat er al allemaal uit mijn pen gevloeid is.

De opdrachten zijn heel afwisselend en willekeurig. Soms moet er al eens goed nagedacht worden over wat ik er mee ga doen, maar andere inspireren dan weer tot meer.
En tis plezant, elke dag weer bezig zijn met een tekening, veel ideetjes om uit te werken en meteen ook weer zin om nieuwe materialen te gaan kopen om mee te werken: ecoline, brush-verfborstels,... En ondertussen ook oefenen op handletteren. 

Enkele tekeningen zijn ook geïnspireerd door Harry Potter, even fangirlen na het bezoekje aan de Harry Potter expo in Brussel :D.

Een kleine selectie van mijn tekeningen tot nu toe:
De overige tekeningen en de komende kan je zien op mijn Instagram!

Geen opmerkingen: