7 april 2012

Het creatieve weekend - deel 1

Ik nam gisteren een dagje verlof. Samen met Paasmaandag zorgt dat voor 4 lange, vrije dagen. Zalig! Tijd genoeg dus om mij aan een paar creatieve projectjes te zetten.

Het eerste was er eentje op vraag van mijn nicht. Ze vroeg me om een twintigtal kaartjes te maken voor een vriendin van haar. Wat erop stond was niet zo belangrijk, iets met stempels of iets abstracts. En zo geschiedde.

Ik maakte enkele eenvoudige stempeltjes, een bolletje, vierkant en een druppel en bestempelde er enkele kaartjes mee.

Enkele kaartjes met het vosje en het uiltje. En twee met Ollie & Wallie.

En voor de laatste leefde ik me uit met washi tape. Enkele lijntjes erop, dik, dun, recht, scheef, over en onder,...

Alles samen verpakken in een schoon zakske en klaar!

Morgen meer van dat. Het to-do lijstje is nog lang :).

5 opmerkingen:

Nienemie zei

Amai das kei leuk gedaan!! Zo wil ik ook wel kaartjes krijgen :-) Vooral die van Ollie & Wallie is super leuk!

Nienke zei

Wauw! Kei tof resultaat!

Wat is die washi tape ?

An zei

dat is een soort papierplakband, in allerlei kleurtjes en motiefjes.

Guy en Dina zei

Ja amai echt sjiek... zalig cadeautje!

Mad Moiselle zei

Tof gedaan weer! die kleurtjes doen het 'm ook :-)